במאי ותסריטאי, אבידע ליבני
אבידע ליבני הוא בוגר החוג לקולנוע של אוניברסיטת ת"א. ביים פרקים בסדרה הדוקומנטרית "במדינת היהודים", כתב את הדרמה "אמא ו" יחד עם שחר רוזן, כתב וביים את הדרמה "הימנית האחרונה של מכס בר", את הסרט הקצר "מוישה אדולף" ואת הסדרה הדוקומנטרית "בלדרים". בעשר השנים האחרונות עורך תכניות שונות בערוץ הספורט.
מפיק ותסריטאי, גידי אביבי
גידי אביבי הוא מפיק עצמאי, בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר שני מהמחלקה לתיאוריה של הקולנוע באוניברסיטת ניו יורק.
מפיקה, יעל בירון
יעל בירון היא בוגרת החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב ומסיימת תואר שני באמנויות באוניברסיטת ת"א. הפיקה בפועל פרויקטים תיעודיים כגון "הפרשה", סדרה של אסף הראל, "נמוך" של עידן אלתרמן, "סטפן בראון" של איתמר אלקלעי, "מחכים לגודיק" של ארי דוידוביץ', "רוצחים", סדרה של עמליה מרגולין, "האחיות כהנא" של גלעד מלצר, והייתה מעורבת בהפקות עלילתיות כגון "מסעות ג'יימס בארץ הקודש", "ללכת על המים" ו"יוסי וג'אגר". 
מפיק ותסריטאי, דרור נחום
דרור נחום הוא עורך מוזיקה ותוכן בוגר גלי צה"ל. ממקימי ערוץ המוזיקה, "מוזיקה 24", והאתר "מומה". ניהל אמנותית אלבומים ומופעים של ארקדי דוכין, ברי סחרוף, אביב גפן , מאיר בנאי, ערן צור, כנסיית השכל ואחרים.