ז'אן ז'ק גולדברג Jean Jacques Goldberg
ז'ק נולד בבלגיה ועבר עם משפחתו לקיבוץ לוחמי הגיטאות בצפון. הוא היה ילד שמנמן עם חלום להיות המתופף הטוב ביותר. לאחר חיפוש עצמי באירופה ובאסיה, הוא הגיע לסצנת הרוק של תל-אביב של שנות ה- 80. הדי ה"גל החדש" שהגיעו מאירופה נשאו אותו אל דני דותן ואלי אברמוב שהקימו יחד עם עובד אפרת את להקת "הקליק". "הקליק" פעלה בין השנים 1980-1983 והיתה לשם דבר בקרב באי המועדונים. במקביל, הוא חיבר בין עובד אפרת ואלי אברמוב לרמי פורטיס ורונן בן-טל להרכב "4-טיס וחברים". ז'ק היה חבר בלהקות "אור כשדים" של רונן בן-טל, "ז'אן קונפליקט" של פורטיס ו"להקה מקומית" של סי היימן.
ז'ק היה מתופף בחסד ובעל לב רחב. היו לו חוש הומור בלתי נדלה ואישיות כובשת. במסיבה הוא פגש את אהוד בנאי והחליט לפרוש עליו את חסותו. הוא יזם מפגש בין בנאי לעובד אפרת שהוליד את אחד הלהיטים הגדולים של בנאי "עיר מקלט". הוא המשיך איתו להקלטת האלבום הראשון שלו "אהוד בנאי והפליטים". במקביל השתתף, יחד עם שאר חברי ה"פליטים", באופרת הרוק "מאמי" בתפקיד גדול מהחיים שהלם את אופיו.
את חייו חילק גולדברג בין ישראל לצרפת. בשנת 1990 ניגן גולדברג באלבום המשותף של "פורטיסחרוף" "1900?" ובשנה שלאחר מכן עזב את ישראל לצרפת עם אשתו מישל ושני ילדיו. שם החל לעסוק ביהלומנות.
בשנת 2004 חזרה להקת "הקליק" לסיבוב הופעות. לרגל המאורע חזר גולדברג והתאחד עם חבריו מזה 20 שנה. לאחר שחזר למרסיי, אובחנה אצלו מחלת הסרטן.
ז'ק נפטר ממחלת הסרטן במרסיי בתאריך 28 לדצמבר 2006. הוא נטמן בקיבוץ לוחמי הגיטאות ימים ספורים לאחר מכן.