נעם זייד הלוי Noam Zeid Halevi
נעם זייד הלוי הוא אחד המוזיקאים המסקרנים. הוא מנגן בעיקר על כלי הקשה, אך הוא ידוע כאחד שמנגן על כל דבר. כאחיה של הזמרת אסתר עופרים, את תחילת דרכו המוזיקלית עשה כנער עם שני שירים שניסה להשמיע ברדיו, ללא הצלחה מרובה. לאחר שירותו הצבאי, נסע לגרמניה שם חי בקומונה וניגן עם להקת הרוק המתקדם Amon Dull.
כשחזר לארץ וניגן עם שלום חנוך ואריאל זילבר, עד שהחליט לחזור לביתו בראש פינה בשנת 1977. בראש פינה מצא שותפים ליצירה מוזיקלית, ביניהם פגש את אהוד בנאי. מפגש זה הוליד בעקבותיו שותפות פורה וארוכת שנים.
בשנת 1981 הוא הצטרף חבר לרמי פורטיס ולאייל "שולץ האיום" דורון ויחד הקימו את הרכב "כרומוזום". לאחר מכן השתלב בלהקה "היחידה לטיפול נמרץ" בהנהגתם של שולץ והדר גולדמן. "היחידה" ניסו ליצור "גל חדש אלקטרוני" בשילוב מופע תיאטרלי. אלו היו ניצני המוזיקה הניסיונית בהם המשיך והתנסה במהלך הקריירה המוזיקלית שלו.
בשנת 1986 "חזר" אל המוזיקה המיינסטרימית כשהקליט קטע אינסטרומנטלי לאלבום של יהודה פוליקר ושב לנגן עם אהוד בנאי. בשנת 1999 עבד הלוי על פרויקט שיריו של חנוך לוין יחד עם דודי לוי ושנה לאחר מכן יצאו השירים באלבום והלהקה יצאה לסיבוב הופעות.
בשנת 2001 חזר להופיע עם אהוד בנאי עד 2007. היום הוא מתרכז בעיקר בעבודה על המוסיקה שלו.