LLLL
בסרט "חייב לזוז" מתאר אהוד בנאי את דרכו לאלבום הראשון שלו "אהוד בנאי והפליטים". אהוד, בן למשפחת הבידור הישראלית הידועה ביותר, עבר דרך ארוכה עד שהצליח להגיע לרדיו עם הסינגל הראשון. הדרך להפקת האלבום הייתה מלווה גם היא בקשיים ולבטים רבים. את הפריצה לתודעת הציבור עשה אהוד עם חברו הטוב יוסי אלפנט. האלבום "אהוד בנאי והפליטים" הוא פרי שיתוף הפעולה בין אלפנט לבנאי שהביא לאחד התקליטים פורצי הדרך במוזיקה ההישראלי

בשנת 1985 היה אהוד בנאי בן ה-32 גנן שעדיין חיפש שער משלו לתעשיית המוזיקה הישראלית. בנאי הסתובב עשר שנים עם סקיצות לשירים שאף אחד לא רצה לשמוע. באותו הזמן, חלם גם יוסי אלפנט, יוצר וגיטריסט, לפרוץ את מעגל מועדוני הרוק האלטרנטיבי של תל-אביב.
ב"חייב לזוז" נשזרים זיכרונותיו של אהוד בעדויות של חברים שמלווים אותו מהתקופה ההיא – יואב קוטנר, גיל סמטנה, עובד אפרת, יובל בנאי, שוקי וייס, ניצן זעירא, יעקב גלעד. בנוסף, משתתפות בסרט דמויות מובילות בסצנת הרוק הישראלית מזה למעלה מעשרים שנה, ביניהם רמי פורטיס, ברי סחרוף, שלומי ברכה ועוד.
בנאי ואלפנט היו אאוטסיידרים. יחד הם הובילו להקת רוק שגם שאר חבריה לא מצאו את מקומם בחברה ובתרבות של שנות ה-80. בנאי בחר לקרוא להם "הפליטים".
אהוד בנאי ו"הפליטים" היו להקה של תקליט אחד, שלא נמכר הרבה בזמנו. הלהקה הופיעה לעיני מעטים, אך הציעה תשוקה מוזיקלית ומחויבות טוטאלית. זו הייתה להקה של חברות ויריבות ושל רוק ישראלי אמיתי. הלהקה בנתה את היסודות לקריירה של אחד מגדולי המוזיקאים הישראלים ושלהבה מעריצים ששומרים לה אמונים עד היום.

הסיפור של "חייב לזוז" נע בין ארצות ויבשות. הוא מתאר הופעות הזויות לעיני בודדים בעפולה ובאילת וסיבוב הופעות בלתי צפוי בארה"ב. במהלכו נחשפת חברות חד-פעמית של יוצרים שרק המוות יכול היה להפריד ביניהם.

בסרט משולבים הלהיטים של אהוד בנאי ויוסי אלפנט, כגון "עיר מקלט", "עגל הזהב", "עבודה שחורה", "זמנך עבר", "ערבב את הטיח", "סדר יום", "הלם כרך" ועוד.